• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

black caviar

holma20

Panerai
som jag sagt tidigare så har det alltid funnits i bakhuvudet att jag vill ha en hublot, men har aldrig riktigt kommit till skott på den punkten,
Men nu har jag fått ett tillfälle att köpa just som rubriken lyder denna black caviar :

image.jpeg
image.jpeg


Tycker själv den är riktigt mysig och förhoppningsvis inte så många som äger just denna på forumet x)
Tänkte bara kolla med panelen va ni tycker hiss/diss ?
Satsa på nått annat eller låta en schysst medlem här på forumet köpa med denna från ryssarnas land hem till mig:)
 

TB12

Cartier
Den där känns inte riktigt som det bästa Hublot har tillverkat direkt, men du lär ju vara relativt ensam på forumet om att ha en, kan knappast vara många. Tycker dock att du skall köpa den om du gillar den, vad du tycker är viktigast!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Swiss made etsat i glaset, classy as fökk! Skruvarna linear inte och visarna är stansade från rökheroinfolie.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Den är kool så kör! :D Går ju alltid att byta till svart band. Annars kanske ett rött band hade varit en schysst kontrast om det finns. ;)
 

Renstroom

Cartier
2-Faktor
Stod faktiskt och kikade på denna modell på moskvas flygplats (sheremetyevo). Rätt häftig och uppseendeväckande klocka, inget jag skulle kunna bära upp dock :D
Gillar du bling så kör för fa-an! :cigar:
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag tyckte den var lite cool. Jag säger kör under förutsättning att du har att variera med. Det är nog ingen OWG-klocka.
 
Topp