Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snor länken av dig från en annan tråd @Barfly , mycket kul där
![]()
Black Friday Watch Sales 2021
Ready to go shopping? Good, because it’s time again for The Time Bum to post every single watch and accessory sale we can find for this Black Friday, Cyber…www.thetimebum.com
30% med kod BLACKMONTH.20% på ett helt köp hos @tidochting.se
tidochting.se
Passionen för klockor och klockarmband växte och blev tidochting.se. Vi och alla klockarmbanden finns i Malmö. Vi säljer det vi själva gillar. Hoppas ni håller med. Tveka inte att mejla vid frågor eller funderingar.tidochting.se
Om du har handlat där tidigare30% med kod BLACKMONTH.
Det har väl alla gjort.Om du har handlat där tidigare![]()
Var det inte ta två för en?Rolex kör 20% med koden "ingenplatspålistan"
Nej, det var på Tag Heuer.Var det inte ta två för en?
Aha zwei heuerNej, det var på Tag Heuer.
Stämmer bra det40-70% på hela sortimentet på https://strapped.se/ endast på fredag om jag förstod @Rawa rätt.
40-70% på hela sortimentet på https://strapped.se/ endast på fredag om jag förstod @Rawa rätt.
Det är ju faktiskt bra på riktigtStämmer bra det![]()
Reagerade lite på att de har exakt samma FKM-gummin som Feskarns fast dubbelt upp i pris, inte så koolt.
Det har jag ingen aning om, har inga gummin från dem. Jag har några läder och tycker att de är riktigt bra.Reagerade lite på att de har exakt samma FKM-gummin som Feskarns fast dubbelt upp i pris, inte så koolt.
Ah, tror jag köpt klocka därifrån nångång, säkerligen ett stabilt ställe så settDet har jag ingen aning om, har inga gumman från dem. Jag har några läder från dem och tycker att de är riktigt bra.