• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday - trevliga erbjudanden, reor och liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
F

frazie

Guest
Inte så pass att jag är villig att pynta med +12.500kr extra.


Oppppssss, det finns visst flera besvikna kunder till SG.

The Swatch Group Nordic (SE)
Sankt Eriksgatan 47, Stockholm
Skriv en recension

3,8
8 recensioner
Sortera efter:
Mest relevanta

1
Orhan Tanimak
Orhan Tanimak
3 recensioner
för 10 månader sedan
Lämnat in min Tissot (tyvärr) 2 gånger och trots att klockan inte uppfyllt mina förväntningar har min upplevelse varit att dom är väldigt trevliga och hjälpsamma. Enda tråkiga är att öppettiderna är lite begränsade för när man måste besöka kontoret.


Gilla
Svar från ägarenför 10 månader sedan
Hej Orhan, Tack för din recension. Tråkigt att höra att du har haft problem med din Tissot klocka men kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande. …Mer
Sandor Berger
Sandor Berger
1 recension
för 6 år sedan
Har lämnat in min Rado för genomgång. Utlovad reparationstid var en vecka. Efter tre veckor har jag fortfarande ingen klocka. Företaget svarar inte på email, serviceavdelningen ringer inte upp, jag får inget besked. Helkasst beteende av ett "märkesföretag"
Undrar om schweizarna är nöjda?
 

DrKlocka

Audemars
Oppppssss, det finns visst flera besvikna kunder till SG.

The Swatch Group Nordic (SE)
Sankt Eriksgatan 47, Stockholm
Skriv en recension

3,8
8 recensioner
Sortera efter:
Mest relevanta

1
Orhan Tanimak
Orhan Tanimak
3 recensioner
för 10 månader sedan
Lämnat in min Tissot (tyvärr) 2 gånger och trots att klockan inte uppfyllt mina förväntningar har min upplevelse varit att dom är väldigt trevliga och hjälpsamma. Enda tråkiga är att öppettiderna är lite begränsade för när man måste besöka kontoret.


Gilla
Svar från ägarenför 10 månader sedan
Hej Orhan, Tack för din recension. Tråkigt att höra att du har haft problem med din Tissot klocka men kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande. …Mer
Sandor Berger
Sandor Berger
1 recension
för 6 år sedan
Har lämnat in min Rado för genomgång. Utlovad reparationstid var en vecka. Efter tre veckor har jag fortfarande ingen klocka. Företaget svarar inte på email, serviceavdelningen ringer inte upp, jag får inget besked. Helkasst beteende av ett "märkesföretag"
Undrar om schweizarna är nöjda?
Låter knappast som att det varit någon katastrof för dem?
Två "halvdåliga" recensioner är ju inte så mycket med tanke på att de säkert utför närmare 1000 reparationer i månaden eller däromkring.
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Va?
RegaWatches säljer vissa enstaka Oris klockor med certifikat och då kostar de betydligt mkt mera.

Det är Uret.se som saluför de "EXKLUSIVA" modellerna med cert utfärdat i typ utlandet av en påstådd AD.
Hur pass användbar den garantin är i Sverige återstår att se.
Ingen skillnad om det er cert fra utlandet eller i Sverige og det er vel opp til hver og en om det er verdt å betale litt ekstra for å få en med cert, men å si at det samma gjelder for Uret for at de også er gråhandlere er direkte feil.
De fleste gråhandlere selger med cert og gyldig garanti og jeg hadde følt med lurt om jeg hadde kjøpt en klokke fra Regawatches for som jeg kan se så er det ikke spesielt tydlig info om at det ikke følger med.

Blir dock en helt annan diskusjon enn Black friday rea så back to topic.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp