• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
På fredag den 25:e är det Black Friday, amerikanska readagen som vi börjat anamma som så mycket annat. I fjol hade vi en tipstråd som jag tycker var bra för att kunna hitta trevliga bra deals.
Jag har själv i dagsläget inga konkreta tips än, men släng gärna upp det här om du trillar över något bra!
 
Senast ändrad:

Mudfold

Cartier
CDON kommer köra nya deals timme när det väl är dags. Sist var det bra rabatter där till skillnad från många andra som bara körde 20-30%. Kan vara värt en titt :)
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Brukar care Of Carl ha black Friday ?
Ute efter någon mer casual skjorta då garderoben lyser blått/vitt/rosa nu...
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Gymgrossisten kommer att köra Black Friday och hela Qliro-gruppen kör en quiztävling med en ny fråga i timmen från kl 00.00.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Brukar care Of Carl ha black Friday ?
Ute efter någon mer casual skjorta då garderoben lyser blått/vitt/rosa nu...
c.jpg


https://www.careofcarl.com/sv/carlm...erral&utm_content=CarlMag_Black_Friday_v47_16
 
D

Deleted member 5780

Guest
Då läser vi in helt olika saker från texten. Sen förstår jag inte varför det skulle vara lågt att de förklarar sin policy angående Black Friday som säkert en majoritet av deras kunder undrar över.
Det är lite lätt fånigt att idiotförklara konsumenten med formuleringar som "hoppas du inte bygger din garderob på plagg för att de kostar mindre än vanligt"...
 

M.U

Rolex
Har inte riktigt förstått Black Friday konceptet... Det är ju ändå nu, sista helgen i november när man precis fått löning som Julhandeln börjar? Känns som att kedjorna säljer oavsett och då till fullpris? Visst, jag förstår att det blir mer spontanköp, men känns som att de inte säljer dubbelt så mycket (om de har 50%) så det blir same-same... Men vad vet jag :)
 
Topp