demondave
Silver
Påverkar tavlans glans läsbarheten i djupet?
Ingen kommer väl dyka med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påverkar tavlans glans läsbarheten i djupet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ursäkta JLC, en polare är lite sugen. Försöker dra ner honom i träsket.
Hade en riktigt trevlig stund inne på Nymans. Oceans var bra, gillade verkligen det borstade caset. Försökte, utan vidare framgång, få dom att flytta över Mil-Specen till det caset![]()
Meeh...
Det finns ju två 40mm BP FF på brickan på första fotot - när vi var inne så vid 14-tiden fanns det bara steriodstinna 45mm att titta på. Mycket annat trevligt att prova dock och en finfin keps som gåva. Tack till @Nymans Ur 1851 för trevligt bemötande.
Till oss sa hon att det var en bordsdukSen fick jag en mikrofiberduk (?) i handduksformat och en dvd om havet. Läggs snart upp på köp och sälj för en sjuk premium!
![]()
Till oss sa hon att det var en bordsduk
Den var ju ascool med hajen! Vi tog varsin kepa (tyvärr) och DVD:n. Borde ha tagit duken istället.
Med tanke på kvaliten på kepsen så måste den iaf kosta som en 2-3 länkbitar till en FF.
![]()
Sjukt tråkigt att vi missade den.... Men dock fanns det massor av annat skoj att klämma på! Här kommer några halvdassiga bilder.Meeh...
Det finns ju två 40mm BP FF på brickan på första fotot - när vi var inne så vid 14-tiden fanns det bara steriodstinna 45mm att titta på...
Mycket annat trevligt att prova dock och en finfin keps som gåva. Tack till @Nymans Ur 1851 för trevligt bemötande.
![]()
Ursäkta JLC, en polare är lite sugen. Försöker dra ner honom i träsket.
Hade en riktigt trevlig stund inne på Nymans. Oceans var bra, gillade verkligen det borstade caset. Försökte, utan vidare framgång, få dom att flytta över Mil-Specen till det caset![]()
Nya JLC Polaris.Ursäkta en Blancpainnovis, men vad är den blå i mitten med 12, 3, 6, 9 för modell? Den är fantastisk!
Testade den för en tid sedan. Känns för liten för att vara 38mm.
Misstänker att svaret är ja, men... Har du sett/testat den blå titanmodellen? Jag föredrar den modellen eftersom den är lite mattare. Dessutom gillar jag verkligen glasbaksidan, med guldrotor som ser ut som en bränd plåtbit bl.aVanliga 45mm FF med svart tavla är fortfarande den bästa modellen, saknar den ibland.
Har testat 45mm i titan men inte 40mm. Gillar inte riktigt dessa i titan, svårt att förklara varför men för mig hör det till att FF är blanka.Misstänker att svaret är ja, men... Har du sett/testat den blå titanmodellen? Jag föredrar den modellen eftersom den är lite mattare. Dessutom gillar jag verkligen glasbaksidan, med guldrotor som ser ut som en bränd plåtbit bl.a![]()