• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Blancpain Fifty Fathoms, No Radiations

Micke L

Cartier
2-Faktor
Har denna mycket fina Blancpain Fifty Fathoms, No Radiations från ca: -73 till salu el byte.
Servades förra året och går finfint och allt funkar som det skall.
42 mm exkl krona och 22 mm lugbredd.
Pris: 35k
Kan ta inbyten, kom med förslag.
klockan finns i Sthlm området
frågor el åsikter tages gärna emot via mail: lundberg145(at)hotmail.com



mvh
Micke L
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tuuung!
Såg en sådan igår på eBay, den skulle dem ha 39k för och då var den i Rumänien, så detta är klart en mycket trevligare affär. Lycka till!
 

Reize

Omega
Jag vet att annonstrådarna ej är ämnade för diskussion, men jag måste bara fråga: Vadan det låga priset? Brukar inte dessa gå för 70k och uppåt?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Sålde min Bundeswehr utan datum 2009 för 9000 us.... Fick köpa tillbaka den nu för 16000 us.... Om jag ville....Men de polska är iofs inte lika efterfrågade av tokarna!
 

Archie

Cartier
Också väldigt nyfiken på det låga priset..! :watching:


ursäkta kladdet... Nu är inte jag någon auktoritet på området direkt, men det finns ju väldigt många olika varianter av FF mellan 50 och 70talet och är det inte så att de tunga priserna ligger på de militära varianterna s.k. MILSPEC FF som i huvudsak är 50 och 60tal och som endast fanns och användes av diverse attackdykare runt om i olika länder.
 

Micke L

Cartier
2-Faktor
Klockan är tillgänglig igen då tänkt köpare ångrat sig.
Köpte denna klocka i höstas av Bomier som är känd här på forumet han i sin tur köpte för rätt många år sen den av Arne på Mackmakeriet. Arne är känd klocksamlare och har haft denna i sin samling.
enl tidigare ägare skall denna klocka vara ok.
 
Topp