• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Blancpain Fifty Fathoms

Horologen

Basic
Pris
60k
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS

Tänkte att denna skulle få stanna och blir eventuellt så men lägger ut för ev byte mot nedanstående då den inte helt klickar med mig som tänkt även om det är ett magiskt ur.

Byten:
GS
Rolex exp
Rolex turnograf
Zenith el primero

Eller förslag men inget över 42mm

Saxar lite från föregående annons med tillåtelse inklusive vissa bilder;

Info:
40,5mm
Stål och gummi förstärkt med glasfiber i väldigt fint skick
X71 länk.
Cal. FP 1151
100h gångreserv
20mm bandbredd

Servad 2016 av Blancpain kvitto finns. Plast kvar på baklocket. Har inte brukats mycket efter service enl tidigare ägare. På föregående ägares och min handled har den gått mellan ca +5-10s/d beroende lite på med god kraftreserv.

Skicket är riktigt bra! Inga dings, eller repor alls. Några lätta hairlines, men inget större.

Lång länk, finns även halvlänkar.

Yttre box, stora trälådan, instruktionsbok, kvitto på service och canvas plus extra Nato medföljer (det jag fick med här denna månad vid köp)

Bytespris 60tkr
IMG_6274.jpeg

IMG_6489.png
IMG_6490.png
IMG_6488.png
IMG_6241.png
IMG_6486.png
IMG_6484.png
IMG_6239.png
IMG_6322.jpeg

Bilagor

• IMG_6272.jpeg