djupdykaren
Basic
Hej jag skall göra av med dessa klockor lilla rovan fungerar inte så den kan man få för nästan ingenting.
Dessa säljes separat eller tillsamans 1. 2. eller alla.
1: Vi börjar med en MILUS Snow Star 1+4 dag datum automatic 37x40 stål
Kommer från en man som jobbade som marin biolog för amerikanska marinen fick då klockan av armen av honnom fick jag den vid hans bortgång 7 år sedan.
Klockan går men kan behöva omsorg dvs service,jag har letat men inte kunnat hitta en likadan på nätet där finns en med svart urtavla men ej i silver.
Priset får bli en gissning men är jag helt ute och far PMa mig gärna.
Retur enl överenskommelse.
2000 sek SÅLD
2: Seiko dykare automatic WR 150 meter datum (behöver servas så inga garantier) japan a.
Denna är möglig till max så Priset får bli en gissning men är jag helt ute och far PMa mig gärna.
700 sek SÅLD
Certina ODC ONE WR 100 m stål 38x40
Behöver batteri annars i gott skick enl bilder.
300 ser
Citisen qvarts behöver batteri rasslig länk 36 x36 annars i gott skick enl bilder.
300 sek
Rova för den händige att ta tag i dvs fungerar inte.
Skick enl bilderna. SÅLD
Dessa säljes separat eller tillsamans 1. 2. eller alla.
1: Vi börjar med en MILUS Snow Star 1+4 dag datum automatic 37x40 stål
Kommer från en man som jobbade som marin biolog för amerikanska marinen fick då klockan av armen av honnom fick jag den vid hans bortgång 7 år sedan.
Klockan går men kan behöva omsorg dvs service,jag har letat men inte kunnat hitta en likadan på nätet där finns en med svart urtavla men ej i silver.
Priset får bli en gissning men är jag helt ute och far PMa mig gärna.
2000 sek SÅLD
2: Seiko dykare automatic WR 150 meter datum (behöver servas så inga garantier) japan a.
Denna är möglig till max så Priset får bli en gissning men är jag helt ute och far PMa mig gärna.
700 sek SÅLD
Certina ODC ONE WR 100 m stål 38x40
Behöver batteri annars i gott skick enl bilder.
300 ser
Citisen qvarts behöver batteri rasslig länk 36 x36 annars i gott skick enl bilder.
300 sek
Rova för den händige att ta tag i dvs fungerar inte.
Skick enl bilderna. SÅLD
Bilagor
Senast ändrad: