• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blekt fat font pepsi, värde?

Rex

Breitling
Den här fick jag från Jed (vrf) för en strönt summa enligt mig. Vad är en sån här värd igentligen? Ser att don går för 500-700$ på olika sidor. Skulle man få 500$ för den här i Sverige?

 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tror inte marknaden är tillräckligt stark för det här. Jag gav Joberman ett nästan lika fint gratis. Skulle tippa på 1500-2500 om du har tur. Lycka till hursom, såg fint ut!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Gripenbro säljer en del inserts. Såg ett fat font till 5513, 1680, mm för 1500 kr. Skön patina med pluppen kvar. Nyare coke ligger på ca 1.000 kr. Skulle tro att ett fadat pepsi kostar ungefär som ett fadat sub insert. Det är en galen marknad och priserna i USA verkar mycket höga.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Gripenbro säljer en del inserts. Såg ett fat font till 5513, 1680, mm för 1500 kr. Skön patina med pluppen kvar. Nyare coke ligger på ca 1.000 kr. Skulle tro att ett fadat pepsi kostar ungefär som ett fadat sub insert. Det är en galen marknad och priserna i USA verkar mycket höga.
Nu höll jag på att attackköpa insert, men det var tomt i 1680-hyllan. :(
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Gripenbro säljer en del inserts. Såg ett fat font till 5513, 1680, mm för 1500 kr. Skön patina med pluppen kvar. Nyare coke ligger på ca 1.000 kr. Skulle tro att ett fadat pepsi kostar ungefär som ett fadat sub insert. Det är en galen marknad och priserna i USA verkar mycket höga.

Varför inte bara lägga ut det på amerkanska ebay? Frakten för ett insert blir ju nada, skicka som expressbrev och dom har det på någon dag...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Gripenbro säljer en del inserts. Såg ett fat font till 5513, 1680, mm för 1500 kr. Skön patina med pluppen kvar. Nyare coke ligger på ca 1.000 kr. Skulle tro att ett fadat pepsi kostar ungefär som ett fadat sub insert. Det är en galen marknad och priserna i USA verkar mycket höga.
Nja - min bild är att blekta inlägg till subbar "alltid" är dyrare än till gmt... Ska du ha ett fint faded insert till sub, och letar på tex VRF så ligger dessa på mellan 3000-8000 SEK

Blekta GMT brukar vara billigare, runt 2000-4000 SEK
 
Topp