• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blev det för mycket eller...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
kan detta funka. Köpte på mig detta för ca: 1,5 vecka sedan. Strapen landade idag, tycker att det är helt OK fast jag vanligtvis gillar denna klocka bäst på länk. Lite tjejigt kanske, men jäkligt somrigt tycker jag nog, men vad säger panelen, tyvärr kan jag inte skylla på tjejen, för som ni vet är hon ju helt ointresserad av klockor.

Inte helt Wacky Wacko
236751B4-81AD-4D08-95AC-C3808DD1CFCD_zpseqokx1av.jpg


och så underifrån...
9437D5D3-10A6-43D7-BA19-F8B7CBFB3CC8_zpskcipghvw.jpg



Och så på länk.
0372c455-9257-40d4-a103-c95dfd4a1a0c_zpse4c24938.jpg
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hm, både och.. Tycker färgkombinationen kicks ass; lite mer tveksam till utförande/mönster på bandet. Med dina egna ord; möjligen aningen "tjejigt"..
 

Bolio

Panerai
Funkar absolut, tyckte dock att när man såg den underifrån så såg den lite feminin ut men med tanke på de grova mörka hårstråna är det ingen som tvivlar på att det är en redig man som klär upp den ;).
Men som du själv säger länken är kung.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Som både jag och Spencer visat tidigare så fungerar den vita exp2an perfekt på färgglatt läder.
Kör hårt, ditt skägg gör den manlig
 

BME

Cartier
Kanske inget jag själv skulle valt men med en härligt tvinnad mustasch passar det där ju perfekt! :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Du får mitt 900:de inlägg :)

Tycker rött funkar kanon med klockan men bandet är för blankt. Kör nato eller riktigt matt skinn.
 

egbert

Panerai
Only the brave. :cool:
Färgen var OK, men den blanka ytan och strukturen kräver kanske sin man(?).
Förövrigt tycker jag att det är dags för dig att klippa naglarna så här till påsk, om du nu inte jobbar som trubadur eller nåt...
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Jag hade nog kört på länken :)
Har sett nån bild med sandfärgat nato också, tycker det funkar väldigt bra.
Men kul att du vågar prova, ingen kommer ihåg en fegis!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Nej, får lite rysningar! Tyckte det lila som Spencer66 visade upp häromdagen var blev ganska snyggt, så jag försöker verkligen se om inte detta funkar också... men det är något som inte stämmer... Kan inte sätta fingret på det, men klockan blev "ful/äcklig" på något sätt. Kanske mest jag som är körd :(

EDIT: Ja, det blev för mycket!
 
Topp