• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blev det för mycket eller...

Ministern

Founder
2-Faktor
kan detta funka. Köpte på mig detta för ca: 1,5 vecka sedan. Strapen landade idag, tycker att det är helt OK fast jag vanligtvis gillar denna klocka bäst på länk. Lite tjejigt kanske, men jäkligt somrigt tycker jag nog, men vad säger panelen, tyvärr kan jag inte skylla på tjejen, för som ni vet är hon ju helt ointresserad av klockor.

Inte helt Wacky Wacko
236751B4-81AD-4D08-95AC-C3808DD1CFCD_zpseqokx1av.jpg


och så underifrån...
9437D5D3-10A6-43D7-BA19-F8B7CBFB3CC8_zpskcipghvw.jpg



Och så på länk.
0372c455-9257-40d4-a103-c95dfd4a1a0c_zpse4c24938.jpg


Funkar!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nej du Af Sjodahl, mycket galet och roligt kommer ifrån dig, men så här roligt ska vi inte ha till påsk, på med länken igen vännen!:)



Haha...kommer tänka på fantomen när du svarar Omen!

  • Då Omen frågar svarar man.
  • Den som ser Omen utan mask dör en fasansfull död.
  • Omens röst isar i blodet.
  • Det finns nätter då Omen lämnar sin villa och går på stadens gator som en vanlig man
Jag ska tänka igenom detta ordentligt, tanken var att jag skulle ha det till min Citizen Tank egentligen, men blev lite sugen och prova det på Explorern då lädret matchar röda GMT visaren. Men med största säkerhet så kommer den att avlägsnas från klockan och sättas på klockan som det var tänkt på ifrån början vad det lider.
DSC_8225_zpsa9bcdb29.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Åååå vad snyggt, med länk.

Det röda kanske funkar bättre på en stor köttig handled. Såg inte ut att sitta bra helt enkelt. Inte färgens fel iofs ;)
 

Peddjy

Cartier
Som Expyägare så tycker jag det såg bra ut! Men inget som jag själv skulle använda under sommaren. Men jag skulle definitivt använda det under hela december månad!

Kör hårt!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
af sjodahl, det är länk som gäller men jag tror du kan greja att bära upp den där med ;)
 
Topp