• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blev ett inköp på gran canaria!

Rille

Rolex
Hittade en Oris AD här ute så var och kikade på lite modeller igår utan att fastna för någon riktigt..
de2yrudu.jpg


Nu idag var jag tillbaks lite lunchberusad och ville kika på lite billigare "finklockor" och efter att testat lite Longines,Oris och Tissot så fastnade jag för den här!

esydu3ug.jpg
y4yzujeh.jpg


Och på:
y9ehe3e4.jpg
4ezyqeve.jpg


Med denna på så kan jag hålla koll på vilken dag det är också. Bra just nu så
man vet vilken dag planet lyfter :)
 

carlanton

Audemars
Bor på grannön och kan intyga att samtliga priser är lägre här. Momsen är bara på runt 7%, så redan där blir det billigare. Ungefär som Uret om man prutar någon procent.

Måste åka till stan och kolla in nya Orisen!
 

Rille

Rolex
Fick ge strax under 4000 svenska kronor efter lite prut på klockan!

Nya orisen var riktigt snygg men lite stor för mig och i dykarväg så har jag ju POn hemma så tänkte att en dressare vore roligare :)
 

Rille

Rolex
Tackar! jag är helnöjd. Kvalitén upplevdes riktigt hög emot vad klockan kostade!

Sen är ju Jazzmaster ett grymt namn på en dressare :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Fin! Dag och datum är ju det viktigaste på en semesterklocka. Särskilt när dagarna börjar flyta ihop. MEN den ska ju helst vara badvänlig också ;)
 

Rille

Rolex
Fin! Dag och datum är ju det viktigaste på en semesterklocka. Särskilt när dagarna börjar flyta ihop. MEN den ska ju helst vara badvänlig också ;)

Så är det ju! Därför försökte jag med en Oris första dagen men neee.. Klickade inte så bra :)
Ville ju inte komma hem tomhänt!
 
Topp