• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blir det någon Coke i SS?

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Verkar som om Monochrome tror det iaf. De gissade ju bra ifjol...

image.jpg
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Med tanke på hur eftertraktat det verkar vara med en tvåfärgad ring på en SS, skulle det förvåna mig om inte Rolex i alla fall allvarligt överväger att släppa en sådan modell.
 

par

Patek
2-Faktor
Jag tror snarare att Daytona i stål blir med keramik som största nyhet. Vore naturligt att den letar sig ner genom metallerna så att säga:) Tror man inte gör fler gmt versioner nu. Åtminstonde inte i år
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Skeptisk, tror de kommer ha ännu svårare att differentiera BLRO mot SS varianterna då denna kommer lägga sig mellan BLRO och BLNR i färgskalorna på bezelen... Hoppas kan man ju dock fortfarande ;)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag vet inte varför, men på den där conceptbilden på Coken blev jag inte alls upphetsad. Den är snyggare i blå/svart! Den där daytonan däremot, HOLY MOLY vad läcker :hungry:
 

john b

Rolex
Jag är kluven, kul med en Coke. Lite snyggare än blåsvart.
Men inte likt rolex att göra en sådan röra bland modellerna. Så jag tror inte det kommer.

Skulle vara kortsiktigt kul med stålcoke, men i det långa loppet Omega-varning.
 
Topp