• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blivit med Rolex

babanker

Panerai
Hej,

Tänkte jag skulle flasha här med min första Rolex... Mitt ibland Bafucin, termometer och mjukisbrallor! Klockan, DJ 1601, köpte jag av Bomier och den fick gott betyg av Rob. E. (Tack Bomier)
Länken köpte jag idag av en vänlig kollega!

Måste säga att jag känner mig lite ballin' med den på armen, även då den inte syns nu i rusket!


image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Må väl!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jag gillar tvåton. Tycker att det är snyggt. Kul att RobE tyckte att den var bra också. Aldig roligt att lämna på service direkt.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt ett stort GRATTIS! Min första Rolle var också en DJ, sen har det bara gott utför, för det har blivit 10 till. Är som med tatueringar har man väl köpt sin första så kan man inte sluta du man bara vill ha fler och fler.
 

babanker

Panerai
Tack allihopa! Jag är jävligt nöjd, en viss spänning har det varit att ta steget då det för mig är nytt det här med att unna sig fina saker. Oavsett så vet jag att den här klockan kommer stanna hos mig, om än så i framtiden bara i byrålådan!

Tack för mina 15 minuter! ;)

God afton
 
Topp