Speedmastern är verkligen en fantastisk klocka, och som ni vet ser den bra ut på länk och diverse olika läder och nato band. Jag hade Omegas svarta krokodil med viklås då ja ville dressa upp den lite, och länk eller andra läderband för en mera casual look. Den funkade därför riktigt bra som enda klocka, men efter ett drygt år började jakten på allvar efter något lite mindre och mera elegant. Jag hade också fått upp ögonen för Rolex, som jag tidigare tyckte att var något för posörer
.
Efter en massa hängande på KS, en massa klämmande och till och med en tråd där jag bad om hjälp med mitt velande, köpte jag till sist en 114270. Det är en V serie uttagen 2011. Det är min sons födelseår och han kommer en vacker dag att få ta över den. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, 36mm Explorern är i mitt tycke bra nära den ultimata klockan! Den funkar i alla lägen...med kostym på jobbet, men även i trädgårdslandet och på stranden. En keeper, helt klart.
Efter en massa hängande på KS, en massa klämmande och till och med en tråd där jag bad om hjälp med mitt velande, köpte jag till sist en 114270. Det är en V serie uttagen 2011. Det är min sons födelseår och han kommer en vacker dag att få ta över den. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, 36mm Explorern är i mitt tycke bra nära den ultimata klockan! Den funkar i alla lägen...med kostym på jobbet, men även i trädgårdslandet och på stranden. En keeper, helt klart.