Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon val, grattis och bra jobbat![]()
Kul tråd och grattis till en bra trippel!
Grattis till en grym klocka! Och tack för en underhållande tråd.
Utifrån ditt resonemang så är det ju klockrent. Gratulerar!
Tack för att vi fick följa med.
Firar att jag gissade rätt med chili cheese![]()
Bra skit!
Kanon! Grattis och bästa valet, mer bilder från din resa hem och första tiden med subben!![]()
Grattis! Kan aldrig bli fel med en Sub
Grattis!
Kul att få följa med. Verkar som ett bra val med tanke på det som du skrivit om dina preferenser.
/B
Bra där! En klassiker!![]()
Har de otroligt bra priser på subben i London eller vad är incitamentet att möda sig över sjön?
Grattis! Kul att du lade upp hela resan! Fler bilder nu![]()
Grattis och trevlig hemresa!
Grattis och tack för att du delar med dig![]()
Jämfört med Finland är den ca 1000€ billigare i London pga det svaga pundet. Har i och för sig stått i kö i Finland också en längre tid men London nappade först. Bra så...Bra där! En klassiker!![]()
Har de otroligt bra priser på subben i London eller vad är incitamentet att möda sig över sjön?
Nu avnjuter jag en välförtjänt pisco sour och lunch på en av mina favoritrestauranger i London, ceviche.
![]()
![]()
Bliss! Kul att få åka med och grattis till ikon med hem.Nu avnjuter jag en välförtjänt pisco sour och lunch på en av mina favoritrestauranger i London, ceviche.
![]()
![]()
Va?
Stort grattis och tack för ett trevligt reportageOk, nu kommer avslöjandet. Det blev ingen ny pepsi, aquanaut eller annat ovanligt. Jag misstänker att många av er kommer att bli besvikna, men jag har kommit fram till att just denna klocka saknades från min samling. Klassisk, men samtidigt modern. Robust och snygg. En klocka för livet (det är i alla fall tanken).
![]()
![]()
114060Många av er gissade dessutom rätt!
Flygarur? Kanske fel kategori?
Ah, vet inte om jag skulle placera den inom den kategorin.Flygarur? Kanske fel kategori?
Inte jag heller. Ändrar till kronograf!Ah, vet inte om jag skulle placera den inom den kategorin.
Haha, racing då?Inte jag heller. Ändrar till kronograf!
Shit, får ändra igen. Helgarderar.Haha, racing då?![]()
Dykare - 114060