• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Blockera/dölja specifika trådar

Derix

Patek
2-Faktor
En funktion som jag verkligen saknar är möjligheten att blockera/dölja en specifik tråd. Det gäller då främst i köp/sälj-delen där trådar bumpas till förbannelse. Jag vet att funktionen finns för användare men jag vill fortfarande se deras resterande inlägg på forumet.

Finns den möjligheten?
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Håller med om detta, alternativet borde vara att det finns någon slags allmän maxlängd på säljannonser som lever i månader utan att priset ändras.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Förr fanns det ju ett snabbt och enkelt sätt att sortera trådar i ordning när de skapades (klicka på rubriken) så då tyckte jag det är var lugnt med det förbannade bumpandet. Nu är sortering dolt i 8 submenyer istället. En stor försämring.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Förr fanns det ju ett snabbt och enkelt sätt att sortera trådar i ordning när de skapades (klicka på rubriken) så då tyckte jag det är var lugnt med det förbannade bumpandet. Nu är sortering dolt i 8 submenyer istället. En stor försämring.
Nja, riktigt så hemskt är det väl ändå inte? 😉 Däremot hade det varit smidigt att kunna spara inställningen och då gärna separata inställningar för varje forumkategori för även om man bara vill se nyskapade annonser så vill man troligtvis även delta i äldre, etablerade diskussionstrådar osv.

Screenshot_20210331-171418_Firefox.jpg
 
Topp