• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BMW Original BMW M Chronograph

PEH

Breitling
Vad tror ni om denna klocka är den en billig Kinaklocka eller är det en seriös tillverkare i Switzerland?
Riktigt snygg om jag får säga mitt.
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Förmodar att det är denna du syftar på.
http://shop.bmw.com/en_US/p/lifestyle/accessories/watches/bmw-m-chronograph-automatic./75443/

Tycker den är riktigt snygg men inget jag skulle bära ifall jag även hade haft en "riktig klocka" från ett klockmärke. BMW är världsbäst på bilar och motorcyklar, inget annat. Hade jag varit bilnörd och en BMW-tok samt inte ha någon klocka så hade jag förmodligen trånat mycket efter denna.
image.jpg

image.jpg
 

PEH

Breitling
Förmodar att det är denna du syftar på.
http://shop.bmw.com/en_US/p/lifestyle/accessories/watches/bmw-m-chronograph-automatic./75443/

Tycker den är riktigt snygg men inget jag skulle bära ifall jag även hade haft en "riktig klocka" från ett klockmärke. BMW är världsbäst på bilar och motorcyklar, inget annat. Hade jag varit bilnörd och en BMW-tok samt inte ha någon klocka så hade jag förmodligen trånat mycket efter denna.
image.jpg

image.jpg
Precis Jag glömde bifoga bilder tack för uppdateringen
 

PEH

Breitling
Går att köpa för ca 1400:- EUR på en del saiter så är väl varken billig eller dyr.
 

Hugii

Audemars
Skulle tro vanlig reklampryl....inget som fångar mitt intresse. Kul på en bmw-gtg men inget mer.
 

PEH

Breitling
Det står att den är vattentät till 50 ATM är inte det rätt mycket? Dykarur brukar väl ha 30 ATM
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Personligen...hade aldrig köpt en sådan.
Att betala 17tkr för en sådan är horribelt.
 

Buckshot

Panerai
Den är väl ok om man är ett BMW freak. Med tanke på rekommenderat pris på min Orient 300m är $2000 så är väl 1700 euro inte helt orimligt? :confused:
 

PEH

Breitling
Som BMW fantast kan jag inte sluta tänka på den ska ner till BMW welt nästa vecka och hoppas då få se den i verkligheten.
Priset är ju riktpris den finns ny på ebay fö 13900.-
Den är otroligt lik Tag Heuer carrera och den kostar 36000.- men har bara 10 atm.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Som BMW fantast kan jag inte sluta tänka på den ska ner till BMW welt nästa vecka och hoppas då få se den i verkligheten.
Priset är ju riktpris den finns ny på ebay fö 13900.-
Den är otroligt lik Tag Heuer carrera och den kostar 36000.- men har bara 10 atm.
Tyvärr är det så att bara för att den har högre värde för täthet betyder inte att det är en bättre klocka som är värd mer.
Det har så att säga mycket lite att göra med klockans kvalitet eller hur prisvärd den är.
 

DrDre

Patek
Ball har under ett antal år gjort olika BMW klockor. Här är den senaste serien (stulna bilder)

Ball-for-BMW-GMT-dlc-watch-10.jpg


Ball-BMW-GMT-Limited-Edition-2.jpg


Ball-for-BMW-GMT-dlc-watch-1.jpg


Ball-BMW-GMT-Limited-Edition-3.jpg


Här är från en lite tidigare variant som kom för ett par år sedan
PM3010C-LCFJ-SL.png
 

Rookien

Panerai
Förmodar att det är denna du syftar på.
http://shop.bmw.com/en_US/p/lifestyle/accessories/watches/bmw-m-chronograph-automatic./75443/

Tycker den är riktigt snygg men inget jag skulle bära ifall jag även hade haft en "riktig klocka" från ett klockmärke. BMW är världsbäst på bilar och motorcyklar, inget annat. Hade jag varit bilnörd och en BMW-tok samt inte ha någon klocka så hade jag förmodligen trånat mycket efter denna.
image.jpg

image.jpg
Ser sjukt hög ut, och pinsamt med en BMW klocka.
 
Topp