• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad BOB band ljusbrunt kalvläder 20 mm

SvenD

Basic
2-Faktor
Pris
150
Returpolicy
Inom 24 i samma skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej där!

Säljer ett jättesnyggt band i ljusbrunt kalvläder då det inte passade min klocka, skavde lite mot boetten vilket ni ser på sista bilden. Skavet tas enkelt bort med läderfett/balsam vilket jag gjort nu men ville visa det på bilden för at undvika missförstånd. Bredd 20 mm smalnar till 18 mm vid det polerade spännet i nickelfritt L316 stål. Längd 115x80 mm och tjocklek sju mm ner till tre mm. Knappt använt, bandet kostade mig 35€ plus frakt osv. Finns i Nacka. Tack KS för ett kanonbra forum!

Hälsningar Svenne

IMG_20190504_121828.jpg
IMG_20190504_121837.jpg
IMG_20190504_125826.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp