• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bodoni

Rulle

Audemars
Tjenis

Nån som köpt rolex från dom ?

Är sugen med tanke på priserna men lite rädd är man också med tanke på att även om dom e billiga så tvekar man ....

Skriv av er!


Billigaste rolex gråhandlarn ??


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tjena,

Händer att de ibland inte har klockan hemma och du kommer således få vänta på din klocka. Längre än du kan ana...
 

Rulle

Audemars
Lite sugen på en 116234 datejust med vitgulds bezeln å för att vara annorlunda oyster ! Har inte direkt koll på svenska listpriser än men dom
Ligger ju nästan 10 k billigare än uret!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Apansson

Torpare
Du säger alltså att Bodoni säljer den för typ 43.000? Vad listar de, typ 60? Men visst, då sparar du väl typ 10' vilket iofs är en rätt ansenlig summa, men det är alltid en risk. Jag skulle försöka betala med paypal, alltid.
 

Rulle

Audemars
Okey! Ska kolla upp det dära! Eller om man helt enkelt åker ner dit å tar nån dags semester och hämtar upp den(och gör slut betalningen då)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

CLT

Rolex
Har inte handlat själv, men har en vän som gjort. Han köpte en blnr därifrån. Beställde och betalde handpenningen, tog 2 veckor för dom att leta fram en åt honom. Vecka 3 var den påväg till butiken i Turin. Så vi bokade en weekend där nere för både nytta och nöje.
Trevlig personal och ett seriöst intryck på plats iallafall.

Men vet själv att ibland kan dom ha problem att få fram vissa klockor. Har gjort förfrågningar som som inte lyckats få fram. Lycka till!
 
Topp