• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bolio

Ninen79

Audemars
Köpt en sub C av dig och måste säga att du är en hederlig människa av högsta rang! Tar gärna en kaffe med dig nästa gång vi ses!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Har köpt av Bolio och det var inga konstigheter.
Bolio är 110% goodguy i min bok, och rekommenderas varmt.

Peter
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
har sålt ett Rubber B 2 tkr ish...inga problem. Trevlig och bra kommunikation. Snabb betalning. Inga konstigheter. En Goodguy!
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Bytesaffär i 60k-klassen. Trevlig kommunikation och smidigt genomförande. Rekommenderas!
 

Reverso

Panerai
Goodguy! Rekommenderas! :)

Jag sålde en klocka till Bolio via en snabb, smidig affär som skickades med Postnord. Detta är en man att lita på.
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Sålde en Omega till Henrik i 20-30.000kr klassen. Trevlig kommunikation och snabba beslut, riktig good guy!
 

Lövet

Omega
Köpte en Rolex SD av Bolio. Hur smidig och trevlig affär som helst. Kommer garanterat att göra affärer med denna hedersman och 110% good guy igen! Hoppas du får en härlig semester med din trevliga familj (som jag för övrigt också fick nöjet att träffa)!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en tudor av @Bolio bra beskrivet, snabba svar, trevlig kommunikation och ytterst snabbt skickat. Rakt egenom en trevlig och enkel affär! Gör gärna affär igen!
 

Samson32

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka till @Bolio och allt gick hur smidigt som helst. Bra dialog rakt igenom och snabb betalning. Gör gärna fler affärer med denna herre. 100 %GG
 

777CHRONOS

Cartier
Professional Dealer
Köpt en klocka av @Bolio . Han bor i Norrland och jag i Stockholm men vi lyckades ändå få till ett f2f-möte då han skulle neråt i landet. Väldigt trevlig och pålitlig person. Varm rekommendation!
 
Köpt en klocka av denna herre, bara gott att säga om kommunikation, beskrivning, packning, leverans , ja allt 109% ! 👍
Kan verkligen rekommendera denna man, en 110% GoodGuy !
 
Topp