• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bollköp, men vad...

Exxet

Rolex
... är detta ? ska det se ut så här, ska man åka till macken och pumpa upp den eller vad?:confused:
1.jpg
 

Rolfen

Rolex
Japp så ser dom ut när man får dom, även jag blev lite konfunderad när jag köpte min. Tog den till jobbet där vi har en kompressor men det borde funka med en cykelpump med lite meck.
 

Exxet

Rolex
Japp så ser dom ut när man får dom, även jag blev lite konfunderad när jag köpte min. Tog den till jobbet där vi har en kompressor men det borde funka med en cykelpump med lite meck.
Okej, tack för det :) men borde det inte stå nånstans, har aldrig sett en bild på platta bollar på något ställe där dom säljs, och ska dom inte vara lite "klibbiga" ?
 

Fadershan

Patek
Hahaha jag gjorde samma resa! Dock har jag behållt bollen opumpad och den fungerar kanon. Köpte sen en uppgradering i form av denna men bollen e mkt bättre faktiskt!
IMG_20180222_232248.jpg
 

Exxet

Rolex
Man kan ju undra vad brevbäraren tänkte när han knölade ner den i brevinkastet o_O, låg bara i en liten plastpåse, dock ej genomskinlig .
 
Topp