Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Stämmer att iaf en av bröderna är här på forumet... Finns introduktionstråden och sedan passaroundtrådar som du kan hitta om du använder sökfunktionen på sidan.Vad tycker ni om Bolm klockan?
Själv har jag en Bolm Steel/Steel sjukt nöjd, dock bytt läderbandet mot ett gummi "SPORTZ"
Hört att bröderna Bolm är med här i klocksnack?
Ha det bäst.
Tack så mycket! Ska kolla in det nu!Kul! Stämmer att iaf en av bröderna är här på forumet... Finns introduktionstråden och sedan passaroundtrådar som du kan hitta om du använder sökfunktionen på sidan.
https://klocksnack.se/threads/bolm-automaton-–-en-introduktion-och-passaround.87100/
Tycker bandhornen böjer ner rätt mycket?Jag tycker dom är snygga, bara bandhornen jag tycker sticker för rakt ut.
lite mer vinkel på dom så hade modellen varit klockren, sen saknas kanske lite "mytbildning"eller magi eller va man kallar det, men några lika snygga modeller till så kommer det nog med tiden.
Yes, du kan titta in på adressen nedan:Aurum finns det något bra ställe i Stockholm att prova på klockan förresten? När tråden ändå är igång och du är här och vevar så passar jag på att fråga!
Jag tycker de är snygga, specielt steel/steel. Väldigt sugen på att buda hem en från säljavdelningen här på forumet, men jag skulle vilja prova en på riktigt först för att se hur den skulle passa mig. Storleken gör mig lite rädd.
Varför tycker du det?Ful klocka..
Hmm ja från sidan så ser de rätt vinklade ut, tycker bara att på alla "wristshots" så ser de då långa o spetsiga ut!Tycker bandhornen böjer ner rätt mycket?
Ws från sidanHmm ja från sidan så ser de rätt vinklade ut, tycker bara att på alla "wristshots" så ser de då långa o spetsiga ut!
Inte när han ska kränga sina egna grejer.Tack så mycket! Du är inte så elak och otrevlig som de säger!