• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bolm Automaton

Stonix

Omega
Vad tycker ni om Bolm klockan?

Själv har jag en Bolm Steel/Steel sjukt nöjd, dock bytt läderbandet mot ett gummi "SPORTZ"

Hört att bröderna Bolm är med här i klocksnack?

Ha det bäst.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Vad tycker ni om Bolm klockan?

Själv har jag en Bolm Steel/Steel sjukt nöjd, dock bytt läderbandet mot ett gummi "SPORTZ"

Hört att bröderna Bolm är med här i klocksnack?

Ha det bäst.
Kul! Stämmer att iaf en av bröderna är här på forumet... Finns introduktionstråden och sedan passaroundtrådar som du kan hitta om du använder sökfunktionen på sidan.
https://klocksnack.se/threads/bolm-automaton-–-en-introduktion-och-passaround.87100/
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Tycker de är tuffa, lite badass över dem.
Haft två, svart/grön gillade jag extra

E942F08F-4A7E-41AE-9D85-3F1F2356D6E0.jpeg
7483FBF6-1F20-4212-83A0-53417DC105F0.jpeg
0ED4DEC9-105B-4781-9C9E-7D7270DE828C.jpeg
 

Robanjo

Omega
2-Faktor
Jag tycker dom är snygga, bara bandhornen jag tycker sticker för rakt ut.
lite mer vinkel på dom så hade modellen varit klockren, sen saknas kanske lite "mytbildning"eller magi eller va man kallar det, men några lika snygga modeller till så kommer det nog med tiden.
 

Takuan

Omega
Jag tycker de är snygga, specielt steel/steel. Väldigt sugen på att buda hem en från säljavdelningen här på forumet, men jag skulle vilja prova en på riktigt först för att se hur den skulle passa mig. Storleken gör mig lite rädd.
 

Takuan

Omega
Aurum finns det något bra ställe i Stockholm att prova på klockan förresten? När tråden ändå är igång och du är här och vevar så passar jag på att fråga!
 

Stonix

Omega
Jag tycker de är snygga, specielt steel/steel. Väldigt sugen på att buda hem en från säljavdelningen här på forumet, men jag skulle vilja prova en på riktigt först för att se hur den skulle passa mig. Storleken gör mig lite rädd.


Jag har en steel/steel och är sjukt nöjd med den! Kan verkligen rekommendera. Dock så bytte jag från läderband till ett mer sportigare, då lädret slits. Och enligt mig får "fula" ränder. Samt att det inte finns någon datumvisare på klockan men jag hoppas att det kommer en ny modell! *Ping* @Aurum ps. Jag tycker att utseendet/design/storleken är ett stort plus. Big up!
 

Gösta

Breitling
2-Faktor
Någon som kan tipsa om schysst gummiband eller dylikt som ni tror matchar? Läderbandet som följde med sitter inte så bra på min handled, vill testa något annat. Har den helsvarta modellen.
 

Pictor

Audemars
Här är min, köpte en direkt när den kom.
Otrolig finish och ett helt unik forgivarspråk.
Jag tände till direkt, och har en given plats i ”Lådan”
ADFBAFA9-DE7C-4C25-9FB8-9E1BDA556DB9.jpeg

Lite för stor för mig nu, närmare 80 bast, och har krympt i handlederna …!
 
Topp