• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bomberg Bolt 68 Auto - Concepto-verk, Bullhead Chrono & PVD - Kom med Bud! PrisDump!

rillesnille

Silver
2-Faktor
Pris
13999
Returpolicy
Efter ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Nu säljer jag min smått unika Bomberg Bolt 68. Detta är en tidig modell som gjordes med Concepto-verk, det vill säga samma tillverkare som i en Linde Werdelin eller Jacob & Co Epic X-kronograf, om det säger någonting om kvalitén. Diametern på boetten är 45mm och bär som på bilderna på min handled som är knappt 19cm. i omkrets. Klockan kommer med box, tillbehör i form av klockkedja som klockan kan bäras med i form av ett fickur, 2 år garanti från handlare samt ett OEM läderband som på bild och med ett AM gummiband.

Jag köpte den tidigare i år oanvänd och den är fortfarande mer eller mindre LNIB. Klockan går utan märkbar tidsavvikelse och nollar kl. 12. Listpriset var ca. SEK 35000 när den var ny. Nu vill jag ha 13999kr för den, inkl. frakt inom Sverige OBO.

IMG_9562.jpg

 

Bilagor

  • IMG_9562.jpg
    IMG_9562.jpg
    261.2 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Topp