• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BOND - KLOCKAN 2015? 007

n1tro

Panerai
Tycker en master at skyfallvarianten passar honom utmärkt. Tål vatten bra, bra antischock, antimagnetic etc..
 

Freddie L

Panerai
Spanade in en cool Seiko G757 5020 på Rogers handled häromkvällen. Kanske dags för en G-Shock eller nåt. Borde vara en praktisk spionklocka? ;-)
 

Edin

Panerai
Kan bli första gången Bond bruden är äldre än Mr Bond själv. Bra eller dåligt har jag ingen åsikt om. Det är ju inte någon häxa vi talar om i så...
 

Räven

Cartier
Självklart blir det denna. Tänk så många lasrar och missiler som ryms i den här spejsiga pjäsen...

image.jpg
Cyanidkapslar behövs inte - det är rena självmordet att bära den.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Bryr mig inte om de limiterade "Bondklockorna" där "007" står ingraverad över hela klockan, men jag tycker fan att han ska köra Submariner i sina filmer, som på gamla goda tiden. Det är den riktiga Bondklockan för mig!

Lånad bild
ImageUploadedByTapatalk1419189074.050079.jpg
 

Depp-Erik

Cartier
Är gravt taggad på nya Bondrullen, jag bara vet att den kommer bli hur bra som helst!

Hade inte Bond både PO och AT i Skyfall? Men det var bara PO som blev släppt som "jippo-klocka"...?

Hur som haver så tror jag att jag får ett nytt mål i livet om den nya SM300 kommer som Limited Edition med 007 loggan, för klockan i sig är ju toksnygg och om samma objekt kan tillfredsställa två nörderier samtidigt så är det väl bara att köpa? Dessutom såg ju Quantum of Solace POn inte så dum ut så det måste ju inte gå överstyr.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Är gravt taggad på nya Bondrullen, jag bara vet att den kommer bli hur bra som helst!

Hade inte Bond både PO och AT i Skyfall? Men det var bara PO som blev släppt som "jippo-klocka"...?

Hur som haver så tror jag att jag får ett nytt mål i livet om den nya SM300 kommer som Limited Edition med 007 loggan, för klockan i sig är ju toksnygg och om samma objekt kan tillfredsställa två nörderier samtidigt så är det väl bara att köpa? Dessutom såg ju Quantum of Solace POn inte så dum ut så det måste ju inte gå överstyr.
Jag tror också den limiterade kan bli fet.. Bara de inte gör visaren med 007 på änden :bag:
 
Skönt att han har valt bort den där plåtiga överblanka länken mot ett nato! Sånt är bra! Lite lökigt att köra "Bondnato" dock...
 

Camo00

Patek
Fan vad de sabbar!! :(

Omega är som kompisen man verkligen försöker vara schysst mot, men som gör det jävligt svårt genom att ständigt bete sig illa...

Jag älskar allt 007, och hade gärna ägt och burit flera Bond-limited om jag haft råd, men 15007 gauss??? :banghead:
 
Topp