• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BOND - KLOCKAN 2015? 007

Gänget från filmen...........
bond2.jpg

Ser inte bondbrudarna lite gamla ut?
M har blivit kvinna, bondbrudarna blivit 40+...
Vad kommer härnäst? Bond spelas av en svart skådis??? ;)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    25.7 KB · Visningar: 136

StrawberryFields

Sir Notalot
För övrigt kommer ju AT i en Spectre edition. Känner inget för den. Alldeles för rörigt.
Omega-Seamaster-Aqua-Terra-James-Bond-LE-2015-6.jpg
MEN FÖR I HELVETET!!!!!

Kan inte det där satans jävla leksaksföretaget ge sig nu! Eller måste jag ta ut chefen för deras design avdelning ut på bakgården och skjuta honom i ansiktet och låta ett dussin vilda hundar pissa på hans lik mellan två soptunnor innan resten av det syratrippande jävla packet till clowner ska fatta vinken?! ARRRGH!!


edit: la in fler svårdomar
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
En fågel viskade i mitt öra att det kommer vara fyra (!) stycken olika Omega-klockor med i filmen, kanske fler.
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
MEN FÖR I HELVETET!!!!!

Kan inte det där satans jävla leksaksföretaget ge sig nu! Eller måste jag ta ut chefen för deras design avdelning ut på bakgården och skjuta honom i ansiktet och låta ett dussin vilda hundar pissa på hans lik mellan två soptunnor innan resten av det syratrippande jävla packet till clowner ska fatta vinken?! ARRRGH!!


edit: la in fler svårdomar
Haha!! Gillade inte heller klockan, men så illa vet jag inte... ;)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hörde idag att Omega kommer med ytterligare en Bond edition...det kommer vara SM300 med tillhörande Nato som ska vara special just för denna. Oklart dock om det är nån skillnad på klockan eller bara en annan typ av paketering med lite godis för en jäkla massa extra pengar.

Bra idé då det saknas lite Bond Omegor...:dead:
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Hörde idag att Omega kommer med ytterligare en Bond edition...det kommer vara SM300 med tillhörande Nato som ska vara special just för denna. Oklart dock om det är nån skillnad på klockan eller bara en annan typ av paketering med lite godis för en jäkla massa extra pengar.

Bra idé då det saknas lite Bond Omegor...:dead:

Åh nej, jag som är så sugen på SM300 co-ax, hoppas den får en cool tavla, men inga 007 detaljer..[emoji1] Har du nån länk? För nu är jag nyfiken! [emoji6]
 

Cryssarn

Rolex
Vesper Lybd: You know... former SAS types with easy smiles and expensive watches.
[Glances at his wrist]
Vesper Lynd: Rolex?
James Bond: Omega.

Bara jag som tycker att han låter lite besviken när han svarar Omega? :p Gillar omega, men inte bond edition versionerna
 
Eller så väljer de en klocka så nära originalet som möjligt, Explorer.

För de som har koll vet ju att det var en 1016 som Flemming refererade till i böckerna(som han själv hade också) och som är den riktiga bondklockan!
 
Topp