• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bonettos Gumminato - någon provat?

barnefko

Omega
Hej alla!
Jag är riktig sugen på bonettos gumminato som finns till salu i royalstraps shoppen? Jag behöver en gummistrap till badsemestern och är sugen att prova den på min shogun!
Ni som provat: sitter klockan inte sjukt hög på handleden med det tjocka dubbla gummilagret? Hur kändes den för övrigt?

Tack på förhand
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Hej alla!
Jag är riktig sugen på bonettos gumminato som finns till salu i royalstraps shoppen? Jag behöver en gummistrap till badsemestern och är sugen att prova den på min shogun!
Ni som provat: sitter klockan inte sjukt hög på handleden med det tjocka dubbla gummilagret? Hur kändes den för övrigt?

Tack på förhand
Har ett svart sedan en tid och blått, rött, grönt på G.
Mycket bra band, tunt, smidigt samt lagom kort (för 19cm handled) så att inget behöver vikas tillbaka (det största och fulaste problemet med vanliga natoband tycker jag).
 

Syven

Panerai
2-Faktor
image.jpg

Grönt är skönt
 

joh.jonsson

Panerai
Först och främst, luktar det vanilj? Då går det tyvärr fetbort. Mår illa av lukten :dead:

Isåfall, finns det luktfria? Bra snyggt iafi
 
Topp