• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Booklet + Pappers ask Rolex Explorer 1016,1655

Booklet Rolex Explorer 1 och 2 ref 1016 och 1655 + pappers ask till dito.

Jag köpte min första Rolex 1975 en Explorer 1655 och detta tillhörde den klockan.
Tråkigt nog sålde jag den år 2000 fick bra betalt tyckte jag då men det har jag förstås ångrat
Den kostade 1975 runt 1600 kr ny och jag hade den i 25 år och fick 20000 kr.
Men han som köpte klockan fick inte dessa tillbehör, dom dök först upp när jag hade
Vinds röjning i somras. Asken är något sliten men booklet är i nyskick.
Jag hade tänkt ett pris på 4600 kr inklusive frakt, såg på Chrono 24 till min förvåning att
dessa är högt prissatta. Ingen retur.
Tack KS för annonsplatsen
Mvh Anders
www.chrono24.co.th/rolex/partsaccessories-rolex-explorer-booklet--fuer-ref-1016-und-1655--id6601723.htm
www.chrono24.co.th/rolex/partsaccessories-set-libretti--booklet-per-freccione-1655-e-1016--id4361534.htm

DSCF0676.JPG
DSCF0677.JPG
DSCF0678.JPG
DSCF0679.JPG

Tillbaka
Topp