• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Borås

16610

Patek
2-Faktor
Nu vill jag alla från Borås skriver i denna tråd. Jag måste få veta. Ska jag dra ihop något så vill jag veta vilka som är intresserade?
Va inte blyg nu!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jobbade på ett Boråsföretag tidigare.. Är där ibland. Var senast förra veckan inne på Jälmers Ur eller vad det nu heter :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Bra. Tänkte prata med Daniel ( Jälmers ur )nästas vecka. Han sa att det var saker på g in.
Om det finns intresse kan jag försöka få till en visning. Kanske en öl efteråt? Vad vet jag.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Aldrig bott inte i borås, men alla känner väl till g. garden, en anrik gentlemans club, tydligen stängt enligt rykte, ledsamt!
 

16610

Patek
2-Faktor
Några som är intresserade. Alla verkar vara jagade nu innan semestern ink mig själv. Men jag ska kolla lite med Daniel. Blir det något så återkommer jag. Glad sommar så länge och jobba in i det sista nu=)
 

16610

Patek
2-Faktor
Prata en snabbis med Daniel Idag. (Jälmers UR) han verka på. Han tyckte en visning i verkstaden kunde vara kul. Men vi skulle höras av efter semestern... forts följer...
 
D

Deleted member 1154

Guest
Riksväg 40. Där är jag när jag besöker Borås , men borde nog svänga av ibland. Kanske
 
Topp