Jungelbobo
Basic
- Pris
- 3290
- Returpolicy
- Nix
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Då nytt plötsligt landar i klocklådan så måste nåt också lämna.
Jag har redan på tok för många "sommarklockor" att väga upp så då tänker att denna får vandra vidare!
Har en fantastiskt blå Borealis Estoril som togs fram tillsammans med gruppen "Divers Watches" på Facebook.
Den togs fram i 300 exemplar (som sålde slut direkt!) och detta är nr 283 (graverat på baksidan).
Som sagt en galet läcker blå tavla med lite vintageinspirerade index i ett case som påminner mycket om äldre Omega Seamaster.
Måtten mäter 41,5mm i diameter, 47mm lug-to-lug och endast 12,5mm tjock, så den bärs riktigt bekvämt!
Inuti snurrar ett Miyota 9015 med riktigt trevliga specifikationer.
På det så kan du lägga till 300m WR! Som du hör så är det sjukt mycket klocka för pengarna!
Klockan är i använt men bra skick. Finns hairlines och repor men då både glas och bezel är täckta av safirglas så är de repfria.
Kommer full set med extra natoband, certifikat och box.
Säljer den för samma pris jag själv gav för ett par veckor sedan
Pris: 3290:- Inkl. frakt. (tidigare 3500)
Har många referenser från tidigare affärer!
Väl mött!
Mvh Anton
Då nytt plötsligt landar i klocklådan så måste nåt också lämna.
Jag har redan på tok för många "sommarklockor" att väga upp så då tänker att denna får vandra vidare!
Har en fantastiskt blå Borealis Estoril som togs fram tillsammans med gruppen "Divers Watches" på Facebook.
Den togs fram i 300 exemplar (som sålde slut direkt!) och detta är nr 283 (graverat på baksidan).
Som sagt en galet läcker blå tavla med lite vintageinspirerade index i ett case som påminner mycket om äldre Omega Seamaster.
Måtten mäter 41,5mm i diameter, 47mm lug-to-lug och endast 12,5mm tjock, så den bärs riktigt bekvämt!
Inuti snurrar ett Miyota 9015 med riktigt trevliga specifikationer.
På det så kan du lägga till 300m WR! Som du hör så är det sjukt mycket klocka för pengarna!
Klockan är i använt men bra skick. Finns hairlines och repor men då både glas och bezel är täckta av safirglas så är de repfria.
Kommer full set med extra natoband, certifikat och box.
Säljer den för samma pris jag själv gav för ett par veckor sedan
Pris: 3290:- Inkl. frakt. (tidigare 3500)
Har många referenser från tidigare affärer!
Väl mött!
Mvh Anton
Senast ändrad: