• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Borealis Navale Black Dial - Helt ny

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
3500kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Fick precis hem min Borealis Navale Black Dial. Då jag ska ut och resa nästa vecka, tänkte jag flippa denna. Klockan är helt ny och oprövad. Skyddsplastet på fram och baksida sitter kvar (därför "glaset" ser smutsigt ut på bilderna). Originalbox medföljer.
Betalade 490USD (ca 4700kr), säljer för 3500kr + frakt. Är priset jag satt för högt, kom med bud.

Specs från Borealis hemsida:
  • Bronze CuSn8 Case
  • Black Dial with Swiss Made RC Tritec C3X1 lume applied to markers
  • Miyota 9015 Automatic Movement
  • Premium rubber strap with a custom made bronze CuSn8 buckle
  • Case diameter: 42 mm excluding crown
  • Lug to Lug length: 49.70mm
  • Case height: 13.40mm
  • Lug width: 22 mm
  • Signed screw down crown with Borealis logo made of CuSn8 bronze
  • Unidirectional rotating bezel made of CuSn8 bronze with 120 clicks and PVD insert with C3X1 lume applied
  • Water resistance: 300 meters or 30 ATM
  • Slightly domed sapphire crystal glass 3mm thick with anti-reflective coating inside watch
  • Watch hands filled with Swiss Made RC Tritec Super C3X1 (hours, minutes, seconds)
  • Screwed Case Back made of 316L Stainless Steel with engraved mermaid
  • 12 months warranty
Vill du ha fler bilder eller undrar något är det bara att höra av sig.
0slIhdF.jpg
6XWNvVW.jpg
xNODJ0l.jpg
9k1gqKy.jpg
qIRGGjJ.jpg
rjQTUaJ.jpg

Tack KS för annonsplats.

Mvh
William
 
Topp