• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Boris Balkan - varför ingen hype

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Fake eller Ebola. Vilket är värst? Skräckscenarier när Beluga Caviaren kaviterar i gomseglet, och guldrollen känns plastig så här en fredagskväll när Calvadosen bedövat verklighetsuppfattningen.

Njaaa. Knastråd. Trevlig helg.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jaha så det var ok att driva med mig men nu vart det plötsligt känsligt...

Boris tråd hade i alla fall en viss finess. Denna saknar det och så blir det magplask.
Ärligt talat känns det som att du bara vill blåsa liv i en fajt som svalnat. Dra ett PM om du vill slänga käft, annars går det fint att prata klockor här. Vilket märke du vill, tro det eller ej.
 

Mille79

Trollungen
Ja ja vi säger så. Får se hur ni känner nästa gång någon kränker er pga oliktänkande.

Detta forum i ett nötskal.

Tack för mig
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Mille79, det är verkligen tråkigt om du känner att du blivit illa behandlad här på forumet. Men mitt råd är - Glöm det och gå vidare. Om du håller en rimlig nivå så kommer andra att behandla dig därefter. Det är tufft att komma in i entusiastforum som ny, och särskilt om det är ett väletablerat forum. Jag har själv varit där du är och inte känt att jag passade in riktigt på gamla Time to Talk. Men håller vi alla en rimlig nivå så tror jag nog de flesta kan diskutera saker här inne.
 
C

China

Guest
Ja ja vi säger så. Får se hur ni känner nästa gång någon kränker er pga oliktänkande.

Detta forum i ett nötskal.

Tack för mig

Alltså, nu är du helt fel ute. Det går att diskutera vilka klockor som helst på forumet, däremot så får man räkna med att ha lite på fötterna om man levererar kritik, det gäller oavsett vad som diskuteras. Klocksnack är ganska unikt på det sättet, och man kan knappast klaga på takhöjden. Undantaget är väl piratkopior, om diskussionen inte syftar till att upplysa om hur man undviker skräpet. Knappast någon censur eller diskriminering av oliktänkande.

Tänk om och tänk rätt.:)
 

meuller

Omega
Som sagt trist att du känner dig kränkt osv. men denna tråd är inte konstruktiv och gör bara saken värre för dig.

Jag skulle rekommendera att du går på en GtG någon gång du får tillfälle och får känna på riktig trevlig klocksnacksanda :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Musikalitet tack. Ja, jag vet det är svårt. Även för mig. Men var snäll och taga ner lite. Vi alla tycker olika.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag är ingen så förtjust i vare sig rolex, breitling eller de här patetiska trådarna (alla tre) .
Tyckte faktiskt du blev väl hårt åtgången i den första och hade nån förståelse för din frustration.
Den andra, även om jag förstod ironin, var larvig.
Det här...
Snälla väx upp! Börjar bli ruskigt patetiskt.
 
Topp