• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Borone

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Sålde en GS nyss till Andreas och han lyssnade dessutom glatt när jag ältade på om Cartiers storhet. Positiv upplevelse, för mig åtminstone.
 

john b

Rolex
Köpte en dyr Citizen av Borone, den kom fram väl paketerad och var i precis så fint skick som beskriven. Trevlig köpprocess rakt igenom.
 

JonteE

Breitling
Köpte en Nomos tangente av Borone.
Klockan var i perfekt skick och väl förpackad.
Väldigt hjälpsam och informativ. En bra upplevelse rakt igenom!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Köpt en the Citizen av Borone som blev erbjuden mer pengar under pågående affär. Stod för vår överenskommelse som en sann gentleman.
Goodguy 100%!

Edit// såg nu att jag inte missat att skriva som jag trodde. Skitsamma.
Andreas förtjänar 2 positiva på den affären.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Köpt en Sjöö Sandström med en billigare klocka som delbetalning på distans av Borone. 100% GG, gick den extra biten för att göra en så smidig och säker affär som möjligt. Tre tummar upp.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Skydiver till @Borone . Trevlig och effektiv kommunikation samt supersnabb betalning. 100% Goodguy och en gentleman jag gärna gör affärer med i framtiden.
 

Geparden

Audemars
Bytte finquartz med Borone en bit över 10k klass över en fika. Alltid lika trevligt att snacka klockor herrn! Affären gick galant också, ser fram emot nästa!
 

wotan

Rolex
Genomförde ett byte med Andreas. Supertrevlig fika, pratstund och bytesaffär. 100% Good Guy och seriös kille, rekommenderas!
 
Topp