• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bortslarvad klocka!?!

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Hej Forumet,

Finns det nå´n här med Saida-egenskaper? En försvunnen länk hittade ju ju tillbaka i nå´n tråd för några veckor sedan om jag inte missminner mig.

Nu r det så att jag har lyckats slarva bort/förlagt en gammal klocka. Nämligen min gamla coola Monida kronograf.
Denna alltså:



Vet att jag hade den för nå´n månad sedan då jag diskuterade att försöka montera tillbaka glaset som hade lossnat. Fotade den & var i kontakt med mrMyagi ang. känningar hos utländska urmakare. Mätte glas etc & hade den då med på mitt kontor.



Var är min klocka?!? HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP mig!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Problemet är att mitt skrivbord ser ut så här...

nequteta.jpg


Men, goda nyheter! Fick för mig att kolla i min "kundbesöks-väska" (på golvet strax utanför bild) å däri låg den! Hade den med till Sthlm senast för ev besök hos Farfar's!

ydyja7ez.jpg


pe8enezy.jpg


Slutet gott! Ni kan sluta oroa er för detta å gå vidare med er helg! Tack för omtanken!

;-)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Skönt den kom fram, riktigt frän den där :)
En fråga, helt off-topic för tråden, bor du i Motala? Eller är det bara något jag fått för mig hehe
 
Topp