• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bose QC25

exxpert

Omega
2-Faktor
Säljer mina bose-lurar pga att jag aldrig använder dom numera.
Det finns några märken på dom men dom ger ett generellt bra intryck och fungerar superfint.

Förvaringslådan kommer med reseadapter och sladd passande iPhone. Detta är alltså iPhone-versionen.
Det går dock att köpa en android-sladd på tex komplett för att få svarsmöjlighet på android också. Men själva hörlursfunktionen fungerar självklart som det ska på alla olika telefoner. Färgen är svart.

Pris: 1200:- plus frakt. El. Högstbjudande.
Självklart också f2f runt Göteborg.

Bilder kommer senare när jag kommer hem.

Edit: Saknar kvitto då jag köpte dom begagnade av en yngre förmåga som tappat bort sitt kvitto. Enligt hans mamma är dom köpta på media markt i munkebäck, Göteborg. Fanns ingen anledning att misstro honom eller hans mor och det borde gå att dubbelkolla med serienumret. Skrivet personligt kvitto från mig går självklart att få. Referenser finns i Good guy-tråden..

Mvh: Daniel
 
Senast ändrad:
Topp