- Pris
- 16000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Tänkte kolla intresset för mitt högtalarpaket.
Högtalarna är köpta av mig på Hifiklubben och kvitto finns. Motsvarande högtalare idag är B&W 704 S2 med samma ljudbild. Allt är i väldigt bra skick, inga repor eller skavanker överhuvudtaget. Sparsamt spelat när det köptes nytt men blev sedan ståendes efter att jag flyttade.
Finns att hämta i Göteborg alternativt Småland. Skickas ej.
Bowers & Wilkins CM8, golvhögtalare
Bestyckade med dubbla 5 tums basar, 5 tums mellanregister med kon i kevlar samt diskant med metallmembran.
Impedans: 8 Ohm
Känslighet: 88 dB
Mått (BxHxD): 165 × 960 × 252 mm
Vikt: 19,5 kg/st
Pris: 9.000 kr
Bowers & Wilkins ASW608, Subbas
ASW608 är en superkompakt 8-tums subbas som ger kompakta högtalarsystem ett efterlängtat tillskott i botten, oavsett om det rör sig om en stereo- eller surrounduppsättning.
Pris: 3.500 kr
Marantz SR-7005, 7.1 Förstärkare
Den har sex HDMI-anslutningar och automatisk rumskalibrering. Förstärkaren ger upp till 125 Watt per kanal. AirPlay kompatibel.
Pris: 5.000 kr
Paketpris för allt: 16.000 kr
Högtalarna är köpta av mig på Hifiklubben och kvitto finns. Motsvarande högtalare idag är B&W 704 S2 med samma ljudbild. Allt är i väldigt bra skick, inga repor eller skavanker överhuvudtaget. Sparsamt spelat när det köptes nytt men blev sedan ståendes efter att jag flyttade.
Finns att hämta i Göteborg alternativt Småland. Skickas ej.
Bowers & Wilkins CM8, golvhögtalare
Bestyckade med dubbla 5 tums basar, 5 tums mellanregister med kon i kevlar samt diskant med metallmembran.
Impedans: 8 Ohm
Känslighet: 88 dB
Mått (BxHxD): 165 × 960 × 252 mm
Vikt: 19,5 kg/st
Pris: 9.000 kr
Bowers & Wilkins ASW608, Subbas
ASW608 är en superkompakt 8-tums subbas som ger kompakta högtalarsystem ett efterlängtat tillskott i botten, oavsett om det rör sig om en stereo- eller surrounduppsättning.
Pris: 3.500 kr
Marantz SR-7005, 7.1 Förstärkare
Den har sex HDMI-anslutningar och automatisk rumskalibrering. Förstärkaren ger upp till 125 Watt per kanal. AirPlay kompatibel.
Pris: 5.000 kr
Paketpris för allt: 16.000 kr