• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Boxöppning Rolex YM

TKVF

Panerai
Här kommer boxöppningen nu efter ett besök hos Bergströms för att rätta till storleken på länkarna.


Två lådor som ser likadana ut.


En låda, med en extra lite kartong runt.


Välkänt märke på boxen.


En grön låda, med en krona till också.


En putsduk, vad döljer sig under?


En liten damklocka...

Det finns ju en box till!!!



Likadan grön låda med krona på.


Denna var lite större i alla fall än den första.


GRYMT SNYGG!!!


Ett handledsfoto. Passar bra till helgen.

Båda tillsammans
 

Archie

Cartier
Dum fråga på ett sånthär forum kanske men... har du köpt 2st YM? Varför 2? Är den ena en dam i.e. present? Annars rätt fett att köpa 2st snarlika klockor samtidigt =)
 

TKVF

Panerai
Dum fråga på ett sånthär forum kanske men... har du köpt 2st YM? Varför 2? Är den ena en dam i.e. present? Annars rätt fett att köpa 2st snarlika klockor samtidigt =)
Det är en till mig, och en till frugan. Du ser att vänstra klockan är mindre. 29 mm, och högra är 40 mm. Min är en 16622, hennes är en "likadan" fast endast 29 mm. Och ett lite annorlunda urverk. Antar att inte 3135 går in i ett litet hus. Sedan skall det tydligen skilja på triplock och duallock i kronan.
Men kan lova att min klocka är grymt tung. Undra vad den väger. Jämför man med min Tudor Black Bay så är den jättetung.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Satan i gatan!! Lotto? Hästar? Bonus? Stort grattis !!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror jag ska lotta ut min gamla gräsklippare.. Skämt åsido.. Ska man ha ngn tävling? Ser inte antalet inlägg på iPhonen.. Vad ligger jag på?;-)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du slog till! Har förstått att du varit väldigt sugen på de där ett bra tag. :)
 
Topp