• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Boxing..

Ricrob

Patek
Baj baj bejbi, vi ses snart igen hoppas jag. Jag älskar dig men ibland måste man prioritera annat... :(

iTV6nfb.jpg


USjrZwj.jpg


dYzQ9Ft.jpg


0aebdFE.jpg


There she went..







Men helt lottlös kan man ju inte gå ur denna tragedi, så jag kör en unboxing på en gång!

Likadan låda, fast ngt mindre.
lHV9dz5.jpg


Inget flipplocl= inget guld.. :(
5QSZLA3.jpg


Vad gömmer sig under näsduken?
LkaoB3B.jpg


Tjäna Hulken!
sjZplqn.jpg


Så lika men ändå så olika. Helt ok "tröstklocka", jag gillar'n!
AyXBFDz.jpg


Finaly, the handledshot!
8QKsYi1.jpg


Tack Sirba för en trevlig affär/pratstund och tack för kaffet!
 

Sond

Patek
Prata om att lida på en hög nivå..:happyhappy:. Personligen skulle jag heller ha den nyinkomna en den skickade. Så ett stort grattis till ett bra beslut men en väldigt bra resultat.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan! Man fick ju nästan en tår i ögat av de första bilderna :-( Men det blev ju ett riktigt lyckligt slut!
Grattis, snart dags för en lunch så man får brottas lite med Hulken :)
 

Ricrob

Patek
Tack allihop! Jag förvånas ngt enormt över hur många som tycker Hulk knäcker G/S'en, vad är det för fel på er (eller är ni bara snälla)?! ;)

Jo men visst är det lite vemodigt, samtidigt som Hulken känns grym, ombyte förnöjer och frun kommer bli sjukt glad för sin julklapp i år!
 
Topp