• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Boxningstråden

Reverso

Silver
92408f3dccc06813_800.jpeg.jpg

Var det någon mer än mig som gick upp tidigt förra helgen för att se "The Gypsy King" fullständigt krossa Deontay Wilder?

Wilder kommer antagligen använda sin klausul om en rematch för en trilogi. Tråkigt då Fury vunnit 17 ronder av 19 redan. Vill se Tyson mot AJ omgående, på Wembley såklart.

Floyd "Money" Mayweather gick ut på Instagram i slutet av 2019 och meddelade att han gör en comeback 2020. Inget officiellt än, det har snackats om en ny fight mot McGregor. Totalt ointressant jippo enligt mig, vill dock gärna se Manny Pacquiao få en till chans att täppa till truten på Floyd.

Usyk har flyttar upp till tungvikt och kommer vara att räkna med.

Är Adrien Broner slut?

Kommer vi få se en superfight mellan Errol Spence jr och Terrence Crawford?

It's on!

Personligen tycker jag att Iron Mike borde fortsatt njuta av livet som boxningspensionär med allt annat kul han har på gång ...

Det har postats en hel del träningsklipp av Mike inför fighten. Han har uppenbarligen en del speed kvar men vad säger ett ihopklippt 30 sekunders klipp?

RB-TALE-OF-TAPE-TYSON-JR-2.jpg

Pysslade en gnutta med boxning som ung pojkvasker och brukade följa det slaviskt men från slutet 90 och framåt tappade jag intresset.
För många organisationer och bälten samtidigt som UFC började finnas tillgängligt.

Älskade att följa Roy Jones Jr, Hagler, De la Hoya, Mosley, Hopkins mfl.
Sedan var tungvikten också jäkligt rolig. En era med bättre namn än senare delen av 80-talet fram under 90-talet lär vi väl aldrig få uppleva.

Stora favoriten var alltid James Toney!

Tillbaka
Topp