• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BR 126 Flyback - "Gillar"

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Den här gillade jag. 43mm, 4900 EUR.
Vad tycker ni?

20131127_121348.jpg
image.jpg
image.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Smaken är som baken.
Jag har aldrig riktigt fallit för B&R och för €4900 finns det massor att välja mellan, men om du känner att det är rätt klocka för dig så kör på bara :)
 

Anti

Cartier
Till skillnad ifrån deras fyrkantiga historia så är den här snygg, dom fyrkantiga har aldrig fallit mig i smaken :)
 

meo_swe

Audemars
Jag gillar't! Den ger en hel del Sinn-vibbar tycker jag, vilket kanske inte är så underligt då de pysslar med flygarur båda två,...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Priset är lite i överkant, helt klart.
Troligtvis en modul, men tror inte det ät 7750 i grunden.
EDIT: verkar stå 2894 på verket nedan.



image.jpg
Ah.. Typ samma. Lite smidigare iofs men fortfarande massa stålar för en klocka med ett standard ETA-verk. Dock har det säkert sålts mycket, mycket dyrare klockor av samma snitt.

Gillar den absolut till utseendet. :)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag tycker att klockan är snygg! Men en BR för 50k? Madness... Om man inte verkligen gillar den och har för mycket pengar...
 

JesperO

Rolex
jovars, designen på tavlan tycker jag är rätt ok, men
för stor och för dyr

...är det denna du säljer av alla dina GS för, då blir jag orolig :) :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser väl bra ut. Jag börjar faktiskt gilla de där keramiska boetterna (om den nu är keramisk).
 
Ser bra ut, finns ju fler snarlika (dock utan flyback gissar jag). Skulle nog gått på någon med lite mindre diameter än 43mm, sagt utan att ha testat dock...
 
Topp