• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra deal på Uret.se!!

natovintage

Rolex
2-Faktor
Hmm... Droppa en kommentar om det där... :bored:

image.png
 

Tage_b

Breitling
Vad har ni veteranare för åsikt om Uret egentligen? Finns det kap eller går det alltid att hitta bättre?
 

JesperO

Rolex
tror egentligen det är en riktigt bra deal....
ställ dig i kö (on du ens kan det!) och när du väl får din klocka så har det gått några år och listpriset säkerligen landat norr om 245KSEK...
eller så är jag den första att gratulera om du kan hitta en relativt ny beggad för det priset....
 

Phileas Fogg

Cartier
Ligger ju i linje med vad en lätt begagnad går loss på så ur det perspektivet är det väl en rätt schysst deal. Sen återstår väl att se hur lång tid de behöver för att ordna fram en.
 
Har för mig att de alltid haft dyrare än listpris på klockor som har kötid hos AD. T.ex. BLNR ligger väl nån tusenlapp över list om jag inte missminner mig. Inget konstigt.
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
När min pappa beställde från uret med "2 till 8 veckors leveranstid" slutade det med att de inte kunde leverera alls.
 
Topp