• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra grejor....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
.....får mig på bra humör!! Minus 18 i Bromma.....Garmin klockan jobbade på i 11 km......det gick långsamt idag....fick dra ner tempot rejält för att spara på lungorna. Kan varmt rekommendera Icebugs........vilket grepp.

20130115_114149-1.jpg


20130115_114228.jpg
 

Kson

Patek
2-Faktor
Skön bild! Själv simmade jag i poolen tror de va 28 grader ( : I bastun va det 80 grader !
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Bra grejor....

På löpbandet var det på tok för varmt men jag hade panoramautsikt över ett snöklätt och supersoligt fält och min grisrosa g-shock gjorde det den skulle :)
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Härligt. Själv längtar jag tillbaka till CrossFit-boxen. Tio dagars förkylning börjar tära. Måste ha endorfiner nu.
 
C

Crowolf

Guest
Davvan skrev:
.....får mig på bra humör!! Minus 18 i Bromma.....Garmin klockan jobbade på i 11 km......det gick långsamt idag....fick dra ner tempot rejält för att spara på lungorna. Kan varmt rekommendera Icebugs........vilket grepp.

20130115_114149-1.jpg


20130115_114228.jpg

Är dom sköna på fötterna också?
 

carlanton

Audemars
Crowolf skrev:
Davvan skrev:
.....får mig på bra humör!! Minus 18 i Bromma.....Garmin klockan jobbade på i 11 km......det gick långsamt idag....fick dra ner tempot rejält för att spara på lungorna. Kan varmt rekommendera Icebugs........vilket grepp.

20130115_114149-1.jpg


20130115_114228.jpg

Är dom sköna på fötterna också?

Det beror ju på fötterna! Jag skulle säga att Icebug liknar Adidas i passformen. Alltså lite smalare baktill och bredare framtill. Det är ju ett svenskt märke, så de passar den typiska Kalle Anka-foten bra. Har man en smalare fot och gillar Nike kan man prova Salomons Speedcross med dubbar.
 
C

Crowolf

Guest
carlanton skrev:
Crowolf skrev:
Davvan skrev:
.....får mig på bra humör!! Minus 18 i Bromma.....Garmin klockan jobbade på i 11 km......det gick långsamt idag....fick dra ner tempot rejält för att spara på lungorna. Kan varmt rekommendera Icebugs........vilket grepp.

20130115_114149-1.jpg


20130115_114228.jpg

Är dom sköna på fötterna också?

Det beror ju på fötterna! Jag skulle säga att Icebug liknar Adidas i passformen. Alltså lite smalare baktill och bredare framtill. Det är ju ett svenskt märke, så de passar den typiska Kalle Anka-foten bra. Har man en smalare fot och gillar Nike kan man prova Salomons Speedcross med dubbar.

Kalle Anka-fot Stl 47 var det här. Ska prova.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Min modell är lite bredare....fanns en smalare för eliten. Denna passar mig bra. Tror dessutom tror jag Icebugs skor tåla väta bättre än Salomons.

Lite mindre dämning än på vanliga skor.....men gummit klarar kylan bra mycket bättre.......l
 
Topp