• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra gummi till sommaren

Ervid

Omega
Försöker leta efter gummi till en aqualand. Fastnade för Isofrane, fantastiskt fina.
Men frågan är var man hittar dom? Förutom på deras egen hemsida då.finns det något erkänns shop som säljer?

Förslag på andra liknande band?
Uppskattar al hjälp.

/R
 

par

Patek
2-Faktor
Kunde inte låta bli,Gummi till sommaren;)
kondom.jpg

IMG_1619.jpg
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Försöker leta efter gummi till en aqualand. Fastnade för Isofrane, fantastiskt fina.
Men frågan är var man hittar dom? Förutom på deras egen hemsida då.finns det något erkänns shop som säljer?

Förslag på andra liknande band?
Uppskattar al hjälp.

/R

Dra ett wtb här på forumet, så fick jag napp när jag letade ett orange för dryga året sen. Annars har ju timefactors "isofrane" fast det är inte alls samma gummikvalité som den äkta varan och finns bara i svart. Kan dock rekommendera att prova dem bara för att känna på modellen, riktigt sköna
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Beställ från isofranes hemsida. Jag har gjort det en gång, de har paypal så det var smidigt. Leveransen kom väl på en vecka ungefär har jag för mig.

Annars kanske bonetto cinturini har nått. De finns på lite olika ställen. Googla
 
Topp