• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra med en ny kategori men...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kan mod kanske flytta den till under Goodguys/badguys?

Nu ligger den på samma plats som Lifestyle tidigare gjorde vilket innebär att jag per automatik trycker på kobra Kai när jag kommer till sidan och det är ju något man gärna slipper...

Eller finns det någon funktion så att man kan filtrera bort en kategori, eller kanske vissa ord så dyker tråden bara inte upp? (Tänk t.ex Seiko)
 

jabla

Sarlacc
Kan mod kanske flytta den till under Goodguys/badguys?

Nu ligger den på samma plats som Lifestyle tidigare gjorde vilket innebär att jag per automatik trycker på kobra Kai när jag kommer till sidan och det är ju något man gärna slipper...

Eller finns det någon funktion så att man kan filtrera bort en kategori, eller kanske vissa ord så dyker tråden bara inte upp? (Tänk t.ex Seiko)

Köp en Seiko GS o va som folk. :D ;)
 
Kan mod kanske flytta den till under Goodguys/badguys?

Nu ligger den på samma plats som Lifestyle tidigare gjorde vilket innebär att jag per automatik trycker på kobra Kai när jag kommer till sidan och det är ju något man gärna slipper...

Eller finns det någon funktion så att man kan filtrera bort en kategori, eller kanske vissa ord så dyker tråden bara inte upp? (Tänk t.ex Seiko)[/QUOTE

Hahahahahaha
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Bump tills förändringen sker.

Touchingevil, kan du ta bumparansvaret i tråden ett tag framöver?
image.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp