• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra service från Rob E, igen.

Sond

Patek
Grattis! Vad det gäller Hublot Classic Fusion så har en av mina bästa vänners far en sådan(tror jag, ingen expert på deras modeller). Den är riktigt cool på honom. Vit Hublot med gummiband på en som snart är 70 blir helrätt. Ja, rätt på de flesta.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Snyggt Chrisse, kommer på mig själv med att gilla titan mer och mer. Har inte provat titan på PO själv men tror mig veta att det materialet passar klockan som handsken:)
Bara att konstatera att forumsponsorn Rob alltid sköter sig utomordentligt, får alltid ett 100% bemötande när jag är på besök!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Grattis till PO:n, den är grym. Hublot Classic fusion ser också riktigt fin ut, måste ringa Rob E och beställa en katalog.
 

jabla

Sarlacc
Grattis Chrisse! här sitter jag med din gamla Daytona på armen och undrar om det är något fel på mig, jag är ju fortvarande jättenöjd med den. :D
 

vonhall

Rolex
Grattis Chrisse till en stenhård klocka! Har sedan länge slutat att fundera över någon röd tråd vad gäller dina klockinköp :D
 
Topp