• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra urmakare i Linköping?

Vesper

Rolex
Malmbergs är inte speciellt service vänliga i mening, Lidens har jag också hört bra om, annars har jag vänt mig till klockmaster på gågatan mellan stora torget och trädgårds torget brukar kunna lösa sånna saker snabbt och smidigt.
 

strider

Panerai
Malmbergs är inte speciellt service vänliga i mening, Lidens har jag också hört bra om, annars har jag vänt mig till klockmaster på gågatan mellan stora torget och trädgårds torget brukar kunna lösa sånna saker snabbt och smidigt.
okej tack, vart är de snabbast och billigast ang länkförkortning?
 

Freddie L

Panerai
Jag skulle också gå till Lidéns före alternativen. Faktum är att jag var där i förra veckan för ett trycktest.

Johan och Björn är supertrevliga, och enligt min bedömning noggranna. Det roliga är att man kommer rakt in i verkstaden, och det kombinerat med att ffa Johan gärna tjötar en stund så innebär det en god chans till en trevlig (horologisk) stund.

Ring och bestäm dag med dem innan, bara!
 

masaba

Breitling
Varför inte ringa de tre föreslagna butikerna och helt enkelt fråga om pris samt om kortning av länk är något de fixar medans du väntar?

Så kan du själv dela med dig av färska svar helt enkelt eftersom de specifika svar du sökte kanske inte fanns. Andra på forumet sitter i regel på en känsla av vilka butiker som är bra och inte (vilket du fått tips om i tråden redan) men pris och hur servicenivån är just nu är mer av färskvara och kanske säsongsbetonad.
 

hooods

Panerai
2-Faktor
http://antikurmakaren.se kortade länken på min Oris Aquis för 75 spänn. Ingen koll på om de gör service dock. Förövrigt har jag alltid blivit väl bemött på Malmbergs vid värderingar och länkkortning etc. Se till att få prata med urmakare bara. Han har koll.
 
Topp