- Pris
- 109 000 inkl ev frakt enligt ök
- Returpolicy
- Enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Breguet Heritage 3670. Nyligen servad av Breguet som lämnade två års garanti. Då klockan hämtades från service i höstas är det ca 1,5 år kvar på garantin. På servicen fick den också en lätt polering och silvertavlan gjordes i ordning då klarlacken hade börjat släppa. Klockan fick ett nytt originalband för att fullända översynen. Så nära nyskick man kan komma för en klocka av årsmodell 2007 alltså tänker jag.
Efter service har jag vid de enstaka tillfällen den använts använt ett annat band, så det nya originalbandet är fortfarande oanvänt i väntan på nästa ägare.
Klockan kommer fullset med box, papper samt serviceunderlag från Nymans Ur. Det nuvarande enklare bandet jag använt på den följer naturligtvis också med.
109 000 kr inklusive ev frakt enligt ök. Klockan finns i Östergötland.
Efter service har jag vid de enstaka tillfällen den använts använt ett annat band, så det nya originalbandet är fortfarande oanvänt i väntan på nästa ägare.
Klockan kommer fullset med box, papper samt serviceunderlag från Nymans Ur. Det nuvarande enklare bandet jag använt på den följer naturligtvis också med.
- Boett: Gulguld, tonneau
- Mått: 34 × 28 mm (utan krona)
- Urverk: Automatisk
- Glas: Safir
- Band: Nytt och oanvänt originalband
- Spänne: Original guldspänne
109 000 kr inklusive ev frakt enligt ök. Klockan finns i Östergötland.
Senast ändrad: