- Pris
- 97000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Letar du en grym sommarklocka från en klassisk tillverkare så har du hittat rätt! Säljer nu min Breguet Marine Date, ref. 5817, i stål med vit tavla. Mycket fint skick och kommer fullset från 2008. Kommer med 3 gummiband - ett kort blått, ett mellan svart och ett långt vitt (blåa och vita är helt nya och köpta för 3.600kr/st). Borde därav passa handleder allt mellan 16-21cm. För referens är min handled ca 19cm.
Klockan fungerar precis som den ska, håller tiden väl, med lång gångreserv samt växlar datum korrekt. Klockan var nyligen inne hos Nymans Ur och checkades, där de konstaterade att den gick otroligt bra och ej hade något servicebehov. Trycktestad med godkänt resultat i januari iår.
39mm exkl krona, 11,8mm hög och vattentät till 100m. Automatiskt verk (cal 517GG) med 65h gångreserv. Otroligt fina detaljer, med guilloche-tavla i vitt guld, rotor i gult guld osv. Open caseback där man kan se det otroligt fina urverket.
Pris: 97.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
Klockan fungerar precis som den ska, håller tiden väl, med lång gångreserv samt växlar datum korrekt. Klockan var nyligen inne hos Nymans Ur och checkades, där de konstaterade att den gick otroligt bra och ej hade något servicebehov. Trycktestad med godkänt resultat i januari iår.
39mm exkl krona, 11,8mm hög och vattentät till 100m. Automatiskt verk (cal 517GG) med 65h gångreserv. Otroligt fina detaljer, med guilloche-tavla i vitt guld, rotor i gult guld osv. Open caseback där man kan se det otroligt fina urverket.
Pris: 97.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
Senast ändrad: