• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breguet Type XX Aeronavale ref 3800 *PRISBUMP*

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
29.000:-

Nu: 26.000:-

Sjukt fin klocka från ett av de mest anrika klockhusen, Breguet.

Type XX ref 3800, mäter 39mm utan krona/knappar och är ca 14mm hög (välvt glas bygger på höjden, den sitter väldigt smidigt), 21mm lugs. Sitter som en smäck på handleden. Klassisk fly-back kronograf från 2003/2004.

Tryck och gångtestad enligt tidigare ägare och jag har ingenting att påpeka angående gång/gångreserv under tiden jag har tagit hand om den. Övrigt så är klockan i mycket bra skick!

Klockan levereras i originalbox, manualer samt ett Shell Cordovan strap i mörk ton (se bilder) av mycket hög kvalité samt ett enklare ljusbrunt fulläder som jag köpte för att kolla hur färgen funkade med klockan. Det finns inget certifikat eller originalspänne eller något annat som inte står med i annonsen.

Klockan och jag finns i Stockholm men kan självklart skickas på köparens bekostnad.
Betalning sker via Swish och referenser från tidigare affärer finns här: https://klocksnack.se/threads/tomasbc.10429/

48timmars returpolicy om klockan eller tillbehören inte skulle vara äkta. Köparen står för eventuell rek-frakt tillbaka.

Tidigare annons: https://klocksnack.se/threads/breguet-type-xx-aeronavale-3800-flyback.28437/

ZNhPbbo.jpg

789uJhE.jpg


9atpH29.jpg

m3mrmBR.jpg

DSC09460_zps73d4f11f.jpg

DSC09462_zps237e3fbf.jpg


64F47F4C-828C-4B45-8C7A-C2821B0B16DC_zpssq6tbmd5.jpg

JEIrgDs.jpg


Förlagan:

XXX_525_1382981954_1.jpg
 
Topp