• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Breil manta kvarts - prisbump

Nissenutz

Pandion
2-Faktor
Pris
2000kr
Returpolicy
Ja inom 48h, du ska vara nöjd
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbumpar från 2500kr>2000kr

Funkar som en kvarts ska.
Kul boett från MPA SA som även återfinns hos t.ex. Sinn 809 & 810.

Det som gör den lite speciell är Certifikat märkningen bak som ska tyda på att den blivit skickad till Longines i Milano för trycktest. Detta gjorde Breil innan de skickade klockor till Marina Militare. Mer än så vet jag inte men det är infon jag fått av gurun Seikosthlm :)

Vridningen snurrar åt båda håll utan klick. Inga större brukspår att tala om, de största syns på vridningen kl 12 och 3, även någon tunn repa i glaset. Ej trycktestad i min ägo. Kommer på bagageremmen.

Mäter klockan till
Diameter 39mm
Lugg till lugg 40mm
Tjocklek 9mm
Upp till 21mm band

Främst ren försäljning i åtanke.
Referenser hittar du här:
https://klocksnack.se/threads/nissenutz.63366/
F2F går att lösa söder om sthlm.
Priset är inkl REK.

Färska bilder där märkena syns tydligt
IMG_20200711_123222-01.jpeg